10-А клас
Завдання для опрацювання навчального матеріалу
З 27.04. 2020 по 30.04.2020 року
Предмет | Зміст | |
Українська мова Українська література | Підручник с 126-130. Опрацювати параграф 28 « Розділові знаки в простому реченні». Вправи 332, 338 ,339 усно, 333, 335, 342 письмово. Роботу набирати Word і надіслати для перевірки за ел. адресою ltanysha@ukr.net Підручник с. 243- 245 «Поетична спадщина Олександра Олеся» прочитати, законспектувати. Поезії «З журбою радість обнялась», «Чари ночі»,«Будь моїм мечем», «О слово рідне! Орле скутий» виразно читати, ідейно-художній аналіз записати в зошит. Консультації за тел.: 066123 12 07 МТС, Viber Ляшенко Т.С. Виконані завдання фотографувати або набирати Word і надсилати для перевірки за ел адресою ltanysha@ukr.net або Viber 066123 12 07 | |
Інтегрований курс «Російська мова і література» | Параграф 61 (проработать, составить конспект), упр. 4 (устно), письменно "Задание дома", № 2Параграф 62, выполнить устно 1, 2, 3, 4. Письменно "Дома" № 3 | |
Зарубіжна література | стр. 190 (устно ответить на вопросы 1-10) | |
Математика | Алгебра: пункт 21 читати, записати у зошит основні поняття, правила, формули вивчити їх, перемалювати Рис. 21.1. Виконати письмово № 21.2, 21.2, 21.4. Геометрія: пункт 43, виконати письмово у зошиті завдання на повторення № 43.34-43.41 | |
Розв’язування задач з параметрами | параграф 15, виконати письмово завдання 15. | |
Англійська мова | PB p.66 -67 письменно. | |
Біологія | 1.Скористайтеся електронним підручником за посиланням: https://pidruchnyk.com.ua/1130-biologiya-ekologiya-10-klas-sobol.html https://uchebniki-online.net/890-biologiya-i-ekologiya-10-klass-sobol.html 2.Прочитати § 57-58, написати конспект 3.Переглянути посилання: https://drive.google.com/open?id=1phISRQ4RFzLxAJcvMwLNlbCxhzmmC7kz 4. Фото з роботою відіслати на taylerana@ukr.net або tayleranatanya@gmail.com | |
Хімія | 1.Читати § 33. Написати конспект 2.Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=sQiVmLTLN_ohttps://www.youtube.com/watch?v=MFy7f30Vp0s 3. Відправити фото з роботою на taylerana@ukr.net або tayleranatanya@gmail.com | |
Географія | Прочитать параграф 27, 28. Написать сообщение "Влияние колониального прошлого Африки" | |
Історія України | Тема: Україна в умовах нацистської окупації. § 37 опрацювати, відповідати на питання до §. (Завдання № 14, 15-письмово). | |
Всесвітня історія | Практичне заняття: Міжнародні відносини в другій половині 1930-х р.р. у світлі історичних джерел. Для письмової роботи використайте тести з сайту: https://naurok.com.ua Для відповідей скористайтесь матеріалом із підручника Полянського: https://history.vn.ua | |
Громадянська освіта | Тема: Лобіювання інтересів і корупція. § 45 опрацювати, виписати і запам’ятати ключові поняття. Ознайомитись з діяльністю НАБУ та НАЗК. Переглянути відеоролик «Що таке лобізм?»-https://www.youtube.com/watch?v=qIDIOtLRkxc Тема: Корупціогенні ризики. Причини й наслідки корупції в економіці таполітиці. § 46, опрацювати, ознайомтесь з матеріалом сайту ТСН (завдання №2 на стор. 212). | |
Фізика | 1) Зробити письмове повідомлення на 1 сторінку на тему: "Електричне поле. Напруженість електричного поля". 2) Параграф 41. Конспект, впр. 41 (1,2,3) 3) «Як вимірюють елементарний електричний заряд? Дослід Міллікена». Записати відповідь у зошит. | |
Захист Вітчизни | хлопці | Опрацювати тему "Джерела небезпечних ситуацій у воєнний час. Попередження виникнення можливих надзвичайних ситуацій у воєнний час" |
дівчата | Тема: "Надзвичайні ситуації. Рівні НС та ознаки. Джерела НС у військовий час". стор. 120-123. Стор. 133 дати відповіді на питання 3, 4, 5, 6 | |
Фізична культура | Комплекс ЗРВ, вправи для м'язів живота, спини (прес), вправи на розтягування м'язів ніг. Стрибки через скакалку. Біг у повільному та швидкому темпі. Виконувати стрибки через скакалку(1 хв.) | |
Технології | Продовжити роботу над проєктом "Український сувенір" | |
Інформатика | Створити в Excel таблиці, завдання за гіперпосиланням |