Пріоритети виховної роботи

У контексті нових викликів, які постали перед країною, педагогічним працівникам необхідно переглянути практику виховної роботи та захисту дітей в навчальному закладі: слід зробити все, що допоможе дітям відновити відчуття безпеки; потрібно бути готовими до непростих запитань з боку школярів. Учні мають відчувати, що вчителі готові їх вислухати, допомогти проаналізувати відчуття та досвід.

Посилення національно-патріотичного характеру навчання та виховання передбачає використання у виховній роботі з учнями кращих традицій та звичаїв українського народу.

Важливим в питаннях профілактики дитячої жорстокості та насильства є:

  • створення безпечного середовища для дітей в навчальному закладі, спокійного мікроклімату в класному колективі;
  • допомога дітям відчути безпеку, подолати негативні емоції, налагодження діалогу з учнями;
  • посилення національно-патріотичного характеру навчання та виховання;
  • проведення належного сімейного виховання, відродження сімейних цінностей, підвищення ваги виховної функції сім’ї та підняття її авторитету, підготовка підростаючого покоління до дорослого, сімейного життя.

Формування національної самосвідомості - головний чинник виховання громадянина країни (Петракова Н.М., методист МЦ)

Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році

Кiлькiсть переглядiв: 214